Ефективний інструмент для:

  • забезпечення відмінної якості обслуговування
  • впливу на міжособистісну взаємодію
  • підтримання єдиного корпоративного стилю
  • розробка концепцій мерчандайзингу

Стандарти Marketing Lab в дослідженні Service Standards Development

  • Докладні і недвозначні формулювання
  • Структуровані по етапах взаємодії персоналу з покупцем
  • Акцент на стандартах HARD (жорстких), наявність стандартів SOFT (м’яких)
  • Облік характеристик, очікувань і переваг покупців по сервісу на ДАНОМУ ринку
  • Зв’язок стандартів з тренінгами продавців по техніці продажів
  • Вільний доступ персоналу магазину до стандартів
  • Процедура презентації та навчання персоналу виконанню стандартів
  • Процедура атестації персоналу на знання стандартівДодаткова опція – можливість нам.