Метод Mystery Shopping полягає в об’єктивній оцінці якості обслуговування за допомогою фахівців, виступаючих в ролі покупця. Оцінка проводиться на підставі попередньо розроблених критеріїв у відповідності з докладним сценарієм поведінки Покупця.

Mystery Shopping дозволяє:

  • Підвищити рівень обслуговування
  • Якісно презентувати і рекомендувати товар
  • Домогтися відповідності стандартам
  • Аналізувати конкурентів
  • Навчати, атестувати і мотивувати персонал
  • Підвищувати лояльність споживачів
  • Розкривати необхідність додаткового навчання і можливості для зростання продажів
  • Підтримувати чесність працівників

Mystery Shopping необхідний, якщо:

  • Ви виходите на новий ринок і плануєте з’ясувати стандарти обслуговування клієнтів
  • Обсяги продажів у Вашої компанії безпосередньо залежать від взаємодії персоналу з покупцями
  • Якість презентації товару в Вашій галузі має дуже велике значення
  • Від компетентної рекомендації продавця залежить благополуччя клієнта
  • Ваш товар / послуга орієнтований на елітних покупців
  • Ви втрачаєте свою частку ринку, коли конкуренти ростуть і процвітають
  • Ви не можете добитися зростання продажів за рахунок зниження ціни товару
  • Ви несете втрати через нечесної роботи персоналу
  • Ви періодично отримуєте скарги від споживачів
  • Ви регулярно навчаєте і проводите атестацію торгового персоналу
  • Ви дбаєте про якість обслуговування своїх клієнтів і підтримуєте єдиний корпоративний стиль
  • Вам складно контролювати Ваші торгові мережі через їх розпорошеність по регіонах

Ми спеціалізуємося на послугах у сфері Mystery Shopping вже більше 10-ти років. База даних «Таємних покупців» постійно поповнюється і на сьогоднішній день налічує більше 4000 співробітників у всіх регіонах України . Налагоджена мережа регіональних представників, які працюють у всіх областях України та великих регіональних центрах.

Програми досліджень Mystery Shopping розробляються з урахуванням організаційної системи, стандартів обслуговування, особливостей діючої мотиваційної системи, форм і методів навчання персоналу компанії-замовника.

Наші головні переваги в Mystery Shopping:

  • Оперативність надання інформації про результати візитів. Забезпечення Замовнику доступу через особистий код до Інтернет-анкетами (на сайті http://project.ml.ua/ ).
  • Об’єктивність дослідження. Відбір Покупців, відповідних социодемографические профілю дійсних клієнтів. Оптимальна кількість візитів в торгові точки. Об’єктивні критерії оцінки та відсутність особистої зацікавленості в результатах дослідження.
  • Достовірність даних. Інструктаж, тестування, екзаменації «Таємних покупців» на розуміння місії. Перевірка анкет на логічність і послідовність інформації, повноту заповнення: 3-х кратна вичитка всіх анкет. Контроль здійснення візитів.
  • Повнота наданої інформації. Облік всіх складових стандартів у оцінної формі, надання коментарів Покупця щодо роботи магазину, у вільній формі.