Mystery Calls – оцінка якості обслуговування за допомогою фахівців, що виконують роль Абонентів. Основою для оцінки служить Анкета, Сценарій поведінки і Легенда Абонента.

Додатково в Анкеті передбачені шкали для суб’єктивної оцінки Абонентом якості обслуговування, по окремих компонентах роботи Оператора та окремий блок для загальних зауважень і побажань з боку Абонента. Сценарії поведінки регулюють поведінку експерта (Таємного дзвонить), що оцінює якість обслуговування в Контакт Центрах.

Кожен Абонент керується Легендою – завжди різною версією запиту для одного сценарію.

Mystery Calls дозволяє:

  • Підвищити рівень обслуговування операторами
  • Якісно презентувати і рекомендувати товар
  • Домогтися відповідності стандартам
  • Аналізувати конкурентів
  • Навчати, атестувати і мотивувати персонал
  • Підвищити лояльність споживачів
  • Розкрити необхідність додаткового навчання і можливості для зростання продажів