Унікальний авторський практичний курс, за допомогою якого Ви зможете створити першокласне обслуговування в епоху конкуренції і вимогливих клієнтів

Клієнтоорієнтований сервіс

Тренінг дасть відповідь на питання: Як створити гарне обслуговування в епоху конкуренції і вимогливих клієнтів? Дозволить освоїти навички, необхідні для успішного спілкування з клієнтом і створення організаційної культури, необхідної для надання якісного сервісу.

Учасники тренінгу:

  • Усвідомлять важливість ідеального сервісу, зроблять ряд вправ, дізнаються приклади і ознайомляться зі статистикою, яка підтверджує, що клієнтоорієнтованість це не «мода», а нагальна потреба бізнесу.
  • Розберуть клієнтоорієнтованість на складові, які залежать від них самих, щоб, нарешті, зрозуміти, що ж таке ідеальний сервіс, і як його забезпечити.
  • Відпрацюють в іграх і вправах необхідні для ідеального обслуговування навички.

Зміст тренінгу:

  • Що таке клієнтоорієнтований сервіс.
  • Важливість клієнтоорієнтованого сервісу.
  • Чому виникають складнощі з сервісом.
  • Стандартизація сервісу.
  • Комунікативні навички в сервісі.
  • Робота зі скаргами, претензіями, рекламаціями.
  • Робота з важкими клієнтами.
  • Позитивне сприйняття світу як необхідна складова першокласного сервісу.

Яким компаніям корисні Бізнес – Практикуми

  • Торгові компанії (роздрібні мережі, супермаркети, гіпермаркети, бутики, фірмові магазини, магазини преміум-класу)
  • Виробники продуктів харчування і промислових товарів (аудит товарів на полицях, перевірка промо-акцій)
  • Торгові компанії b2b-сектора
  • Банки, страхові, інвестиційні компанії
  • Керуючі компанії (для своїх філій і відділень)
  • Послуги (салони краси, фітнес-клуби, інтернет-провайдери, мобільні оператори, рекламні агентства, ріелторські фірми, кінотеатри, центри розваг)
  • Аптеки
  • Ресторани, кафе, бари, fast-food заклади,
  • Готелі
  • Медичні центри, приватні клініки
  • Автомобільні салони, СТО
  • АЗС
  • Будівельні компанії.

Для яких фахівців створені курси

  • Для власників бізнесу
  • Для керівників і фахівців з сервісу і розвитку клієнтського досвіду
  • Для комерційних директорів, директорів з розвитку
  • Для регіональних керівників
  • Для директорів точок продажу товарів або послуг
  • Для HR директорів і фахівців з персоналу
  • Для керівників внутрішніх контакт-центрів компаній
  • Для фахівців з проведення тендерних закупівель
  • Для торгового і сервісного персоналу.

Структура бізнес-практикуму і формат проведення:

  1. Тренінг протягом 1 дня (8 годин). 70% часу – практика. Методи: міні-лекції, розбір ситуацій, рольові ігри, практичні завдання, робота в парах та міні-групах, самостійна оцінка учасниками власних навичок, практичні вправи на відпрацювання знань і технік.
  2. Участь в 2-х практичних вебінарах по розбору «сервісних» кейсів компаній учасників протягом 3-х місяців після проходження тренінгу.
  3. Консультації з експертом і підтримка учасників в питаннях сервісу протягом 6 місяців після проходження курсу.

Під час навчання використовуються приклади і кейси з реальної практики учасників тренінгу.

Можлива відеозапис тренінгу для якісного опрацьовування сильних і слабких сторін професійної діяльності співробітників.

 

Кожен учасник отримує іменний сертифікат.








ТАБЛИЦА ДЛЯ ЗАПОЛНЕНИЯ

Заполните пожалуйста следующую таблицу, указав необходимую информацию в полях, отмеченных серым. Это поможет нам наиболее точно и оптимально разработать предложение для Вашей компании







Города, в которых представлены торговые точки, с указанием их количества