Унікальний авторський практичний курс, за допомогою якого Ви зможете створити першокласне обслуговування в епоху конкуренції і вимогливих клієнтів
Клієнтоорієнтований сервіс
Тренінг дасть відповідь на питання: Як створити гарне обслуговування в епоху конкуренції і вимогливих клієнтів? Дозволить освоїти навички, необхідні для успішного спілкування з клієнтом і створення організаційної культури, необхідної для надання якісного сервісу.
Учасники тренінгу:
- Усвідомлять важливість ідеального сервісу, зроблять ряд вправ, дізнаються приклади і ознайомляться зі статистикою, яка підтверджує, що клієнтоорієнтованість це не «мода», а нагальна потреба бізнесу.
- Розберуть клієнтоорієнтованість на складові, які залежать від них самих, щоб, нарешті, зрозуміти, що ж таке ідеальний сервіс, і як його забезпечити.
- Відпрацюють в іграх і вправах необхідні для ідеального обслуговування навички.
Зміст тренінгу:
- Що таке клієнтоорієнтований сервіс.
- Важливість клієнтоорієнтованого сервісу.
- Чому виникають складнощі з сервісом.
- Стандартизація сервісу.
- Комунікативні навички в сервісі.
- Робота зі скаргами, претензіями, рекламаціями.
- Робота з важкими клієнтами.
- Позитивне сприйняття світу як необхідна складова першокласного сервісу.
Яким компаніям корисні Бізнес – Практикуми
- Торгові компанії (роздрібні мережі, супермаркети, гіпермаркети, бутики, фірмові магазини, магазини преміум-класу)
- Виробники продуктів харчування і промислових товарів (аудит товарів на полицях, перевірка промо-акцій)
- Торгові компанії b2b-сектора
- Банки, страхові, інвестиційні компанії
- Керуючі компанії (для своїх філій і відділень)
- Послуги (салони краси, фітнес-клуби, інтернет-провайдери, мобільні оператори, рекламні агентства, ріелторські фірми, кінотеатри, центри розваг)
- Аптеки
- Ресторани, кафе, бари, fast-food заклади,
- Готелі
- Медичні центри, приватні клініки
- Автомобільні салони, СТО
- АЗС
- Будівельні компанії.
Для яких фахівців створені курси
- Для власників бізнесу
- Для керівників і фахівців з сервісу і розвитку клієнтського досвіду
- Для комерційних директорів, директорів з розвитку
- Для регіональних керівників
- Для директорів точок продажу товарів або послуг
- Для HR директорів і фахівців з персоналу
- Для керівників внутрішніх контакт-центрів компаній
- Для фахівців з проведення тендерних закупівель
- Для торгового і сервісного персоналу.
Структура бізнес-практикуму і формат проведення:
- Тренінг протягом 1 дня (8 годин). 70% часу – практика. Методи: міні-лекції, розбір ситуацій, рольові ігри, практичні завдання, робота в парах та міні-групах, самостійна оцінка учасниками власних навичок, практичні вправи на відпрацювання знань і технік.
- Участь в 2-х практичних вебінарах по розбору «сервісних» кейсів компаній учасників протягом 3-х місяців після проходження тренінгу.
- Консультації з експертом і підтримка учасників в питаннях сервісу протягом 6 місяців після проходження курсу.
Під час навчання використовуються приклади і кейси з реальної практики учасників тренінгу.
Можлива відеозапис тренінгу для якісного опрацьовування сильних і слабких сторін професійної діяльності співробітників.