CSM – аналіз задоволеності Клієнтів допомагає визначити конкурентні переваги і недоліки компанії, виявити зони, що вимагають змін і поліпшення, підвищити кількість повторних звернень та покупок, а також збільшити частку лояльних Клієнтів. Досягнення задоволеності клієнтом по факту співпраці з компанією є сполучною мостом при переході від одноразових покупок до стабільного співробітництва. Постійна, цілеспрямована робота, виражена в турботі про потреби покупця, дозволяє перетворити задоволеного клієнта в лояльного, і в подальшому зробити його прихильником компанії.

Що можна дізнатися за допомогою аналізу задоволеності Клієнтів:

  • чому купили товар / послугу саме у Вас
  • як в цілому Ваші точки продажів оцінюють Клієнти
  • як Клієнти порівнюють Вас з конкурентами
  • як Клієнтам пропонують доп. Послуги / супутні товари
  • як Ваш персонал формує БД Клієнтів
  • як обслуговують клієнтів
  • тенденції та пріоритети у споживанні товарів, якими Ви займаєтеся

Аналіз задоволеності Клієнтів дозволяє:

  • підвищувати кількість повторних звернень та покупок, усунувши причини відтоку клієнтів;
  • отримувати максимальну віддачу від клієнтів за рахунок удосконалювання пропозицій компанії і збільшення споживчої вартості товару / послуги;
  • забезпечувати стабільність приходу «нових» Клієнтів та планувати нові проекти;
  • впроваджувати заходи щодо стимулювання збуту (дисконтні програми, програми інформування клієнтів і т.д.).