Mystery Shopping

Метод Mystery Shopping полягає в об’єктивній оцінці якості обслуговування за допомогою фахівців, виступаючих в ролі покупця. Оцінка проводиться на підставі попередньо розроблених критеріїв у відповідності з докладним сценарієм поведінки Покупця.

SSD – Service Standards Development

Ефективний інструмент для:

  • забезпечення відмінної якості обслуговування
  • впливу на міжособистісну взаємодію
  • підтримання єдиного корпоративного стилю
  • розробка концепцій мерчандайзингу

Mystery Calls

Mystery Calls – оцінка якості обслуговування за допомогою фахівців, що виконують роль Абонентів. Основою для оцінки служить Анкета, Сценарій поведінки і Легенда Абонента.

CSM – Customer Satisfaction Measurement

CSM – аналіз задоволеності Клієнтів допомагає визначити конкурентні переваги і недоліки компанії, виявити зони, що вимагають змін і поліпшення, підвищити кількість повторних звернень та покупок, а також збільшити частку лояльних Клієнтів.

SMS-Маркетинг

SMS-маркетинг – це маркетинг за допомогою послуги SMS. Такий маркетинг передбачає поширення маркетингової інформації про товар або послугу шляхом відправлення її через SMS на мобільні телефони абонентів-споживачів.

BTL

BTL – це способи повідомлення потенційному покупцеві інформації про достоїнства товарів, торгових марок або послуг при безпосередньому контакті, а також різні заходи, що стимулюють покупку.

Огляд Ринку

Маркетингові дослідження ринку – обробка вже існуючої вторинної інформації, даних, зібраних раніше. Маркетингові дослідження ринку спираються на різні джерела інформації, що дозволяє отримувати великі обсяги даних, порівнювати і аналізувати отримані результати.