Підхід до формування вартості програми «Таємний Покупець» абсолютно індивідуальний. Перш ніж надати комерційну пропозицію Клієнту, необхідно знати особливості ринку, а також отримати від потенційного Замовника детальне технічне завдання, в якому будуть чітко зазначені цілі та завдання дослідження, а також кількість торгових точок перевіряється мережі, їх географічне розташування, профіль реальних Клієнтів компанії, і що, немаловажно, індивідуальний або загальний рейтинг моніторингу якості обслуговування планується проводити.
Слід зазначити, що на формування вартості проведення програми впливають такі фактори, як візити з купівлею або без, чи планує Замовник перевіряти виконання стандартів при поверненні товару чи ж у цьому немає необхідності.
Важливим моментом при підготовці комерційної пропозиції виступає досвід компанії в проведенні досліджень за методикою «Таємний Покупець», чи є вже підготовлений інструментарій дослідження, а саме, анкета, в якій чітко відображені стандарти, прийняті в компанії, сценарії та легенди оцінок.
Таким чином, резюмуючи вищевказаний матеріал, на вартість проведення програми «Таємний Покупець» впливає:
  1. Наявність готового інструментарію у компанії, яка звертається;
  2. Представник, якого ринку Компанія-Замовник;
  3. Яким повинен бути профіль Таємного Покупця, з метою підбору таких для точного відображення реального Клієнта Компанії;
  4. Індивідуальний або загальний рейтинг буде проводитися;
  5. Чи необхідно робити покупку і робити повернення товару в день покупки, або в інший день.
Ось вони основні критерії, що впливають на формування вартості проведення програми «Таємний Покупець». Знов-таки, не варто забувати про те, що якісно підготовлене технічне завдання або заповнений бриф – запорука правильного і найбільш оптимального комерційної пропозиції для вашої компанії.