28-29 травня в Києві відбувся восьмий міжнародний бізнес-форум «Дні Директ Маркетингу в Україні-2008», в якому взяли участь понад 400 делегатів з 24 країн. Два дні і три вечори учасники форуму ділилися ідеями, обговорювали назрілі проблеми і визначали тенденції розвитку індустрії – в кращих традиціях «Днів ДМ».
В рамках форуму проходили одночасно три конференції. Одна з них «Живі кейси Call-центр & CRM-рішень» привернула особливу увагу учасників та гостей. На цій конференції успішно виступила Оксана Луценко, комерційний директор компанії Marketing Lab з доповіддю на тему: «Якість роботи операторів Call-центру банку – як оцінити і контролювати». На прикладі Call-центру ЗАТ «Альфа-банк».
У своїй доповіді Оксана Луценко розповіла слухачам про те, що якість обслуговування абонентів є важливою конкурентною перевагою для компанії: ЗАТ «Альфа-банк», про те, що в минулому році був зроблений перший крок моніторингу якості роботи операторів Call-центру даної компанії. Доповідь містила в собі опис процесу підготовки та реалізації програми Mystery Shopping, інструментарій оцінки роботи операторів, а також результати виконання програми.
Докладніше про бізнес-форумі «Дні Директ Маркетингу в Україні-2008» читайте на http://www.dmdays.com.ua

Залишити коментар